onsdag 9 mars 2011

VAB

så nu var det dax igen att vara hemma med tjejen... feber... o täppt i bröstet... hoppas snart på sommaren... då kanske hon mår bra hela tiden. gör en så ont o se att hon inte mår bra..

Vi har fått det att fungera ganska bra med hennes Astma medicin.. men så i veckan fick jag skickat till mig att de har problem att tillverka en av medicinerna o därför lagt ner produktionen. om det var för alltid eller för en kort tid stod aldrig. Men det ställer ju till problem, fick ringa till Barnmottagningen o till hennes läkare o fråga vad han tyckte vi skulle göra. Är inte bara att byta medicin helt plötsligt. De på barn hade inte hört något om det här men gick ut o kollade där jag sa att det stod. Fick rådet av läkaren att hämta ut en till medicininhalator o sen fick vi hoppas på att de fick igång produktionen igen. Känns som om Vi har en otroligt bra läkare till E. Eller vi har flera bra läkare som vet o känner till E:s problem.

Ska försöka boka en träff med E:s förskolepersonal... o se om de kan lugna mig lite med lite funderingar som jag har om våren... men det får bli när hon är frisk igen...

tingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar