torsdag 27 januari 2011

Karens

Känner mig rastlös... vet inte vad jag ska göra..  lilltjejen har haft magsjuka, blev bra i magen igår så nu har hon två dagar som hon måste vara hemma från dagis.
och nu börjar hon bli rastlös och envis.

Blir så gnällig när jag inte får göra något... känner att jag verkligen är i ett tycka synd om mig humör... men jag vet inte hur jag ska ta mig ur det. har säkert med allt som händer runt om kring mig just nu, men det är saker jag inte kan göra något åt eller ska försöka göra något åt, det måste bara få vara som det är..

Alla börjar prata om våren nu och om vårblommor... känner mig jätte sugen också.. men det kommer inte in några blommor i detta hus, doktorns order för att E ska må bra... får måla lite träblommor o sätta ner i mina GRÖNA blommors krukor.

Fördriver dagen framför nätet idag.. E sitter o kollar på hennes favvorpogram Händige Manny.... kollar på nya saker o efter lite idéer..... hittar massor... men nu måste vi se till att bli friska o kuranta så vi kan vara ute o hålla på..

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar